Technopac and the Royal NNZ Group

Persbericht – Technopac Austria bundelt krachten met the Royal NNZ Group

Toonaangevende leverancier van FIBCs/Big Bags in Europa, Noord-Amerika en Zuid-Afrika

Groningen/Wilhelmsburg, 1 juli 2024 – the Royal NNZ Group bv, toonaangevend op het gebied van industriële en agrarische verpakkingsoplossingen, en Technopac Austria delen trots mee dat zij hun krachten bundelen. Technopac staat bekend als leverancier van hoogwaardige verpakkingsoplossingen voor de industrie en als expert op het gebied van FIBCs/Big Bags. Deze strategische alliantie versterkt de positie van NNZ in de markt als één van de grootste leveranciers van FIBCs/Big Bags in Europa, Noord-Amerika en Zuid-Afrika.

Sinds de oprichting in 2011 heeft Technopac zich gevestigd als een betrouwbare naam in de verpakkingsindustrie, bekend om zijn technische expertise en uitmuntende service. Het bedrijf streeft naar kwaliteit, innovatie en klanttevredenheid, waarden die naadloos aansluiten bij de kernwaarden van NNZ.

Het uitgebreide productportfolio van Technopac omvat FIBCs/Big Bags voor verschillende sectoren zoals voeding, diervoeding, agro, chemie, bouw en mijnbouw, die perfect aansluit bij de bestaande productrange van NNZ. Deze strategische stap zal ook de aanwezigheid van NNZ in de markten in Centraal- en Oost-Europa versterken, gebaseerd op Technopac’s sterke positie in Oostenrijk, Duitsland, Slovenië, Kroatië en Italië.

Len Boot, CEO van the Royal NNZ Group, benadrukt: “Door deze samenwerking willen we onze krachten bundelen en onze klanten nog meer toegevoegde waarde bieden.” Sonja Gröger, Managing Director van Technopac, voegt daaraan toe: “Technopac’s toewijding aan kwaliteit en innovatie zal ons helpen om wereldwijd duurzame en efficiënte verpakkingsoplossingen te blijven leveren.”

Het team van Technopac, dat bekend staat om zijn expertise en klantgerichte aanpak, zal onder hun eigen merknaam blijven opereren als partner van the Royal NNZ Group. Hiermee verzekeren zij een vloeiende overgang en continue service voor alle klanten.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

the Royal NNZ Group bv
CEO, Len Boot
Aarhusweg 1
9723 JJ Groningen
The Netherlands

Phone: +31 (0)50 5207830
Email: info@nnz.nl
www.nnz.com

Technopac Austria GmbH
Managing Director, Sonja Gröger
Lilienfelder Strasse 46
3150 Wilhemsburg
Austria

Phone: +43 2746 330 60-0
Email: info@technopac.at
www.technopac.at

Contact form

"*" Verplicht veld

Hidden

87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Meld je aan voor onze nieuwsbrief.

"*" Verplicht veld

Hoe gaan wij om met uw gegevens? Lees onze privacyverklaring. U kunt zich op elk moment afmelden voor deze e-mails.