Berries 10702944

NNZ research: ''Consumentenkoopgedrag zachtfruitverpakkingen'

Wat zegt de consument en wat kopen ze eigenlijk?

NNZ is continu op zoek naar manieren om nog beter in te spelen op klantwensen op het gebied van consumentenverpakkingen. NNZ heeft een grootschalig onderzoek uitgevoerd met als doel de volgende vragen te beantwoorden:

  • Duurzaamheid en duurzame verpakkingen, wat weten en begrijpen consumenten hiervan?
  • Hoe reageren gebruikers op communicatie over verpakkingen met betrekking tot duurzaamheid?
  • Wat zijn de belangrijkste emotionele en rationele aankoopcriteria voor verpakkingsopties voor aardbeien en blauwe bessen?
  • Welke duurzame verpakkingsconcepten kopen consumenten in een koopsimulatie?

We presenteerden de resultaten van de consumenteninzichten voor aardbeienverpakkingen op het European Packaging Forum in Düsseldorf. We delen graag de details van onze aanpak, bevindingen en resultaten van het onderzoek, als u geïnteresseerd bent, laat het ons weten!

31B 81 3284063 2769862766 6 (1)
Innovatie bij NNZ betekent het ontwikkelen van een duurzaam verpakkingsportfolio, met behulp van onze op feiten gebaseerde #Rethink-methode, geleid door een Reinvent, Redesign, Research en Recycle-aanpak.
87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Meld je aan voor onze nieuwsbrief.

"*" Verplicht veld

Hoe gaan wij om met uw gegevens? Lees onze privacyverklaring. U kunt zich op elk moment afmelden voor deze e-mails.