Retail verpakkingen voor verse groenten en fruit
Wat zegt de consument en wat kopen ze eigenlijk?
NNZ is continu op zoek naar manieren om nog beter in te spelen op klantwensen op het gebied van consumentenverpakkingen. NNZ heeft een grootschalig onderzoek uitgevoerd met als doel de volgende vragen te beantwoorden:
We presenteerden de resultaten van de consumenteninzichten voor aardbeienverpakkingen op het European Packaging Forum in Düsseldorf. We delen graag de details van onze aanpak, bevindingen en resultaten van het onderzoek, als u geïnteresseerd bent, laat het ons weten!
Innovatie bij NNZ betekent het ontwikkelen van een duurzaam verpakkingsportfolio, met behulp van onze op feiten gebaseerde #Rethink-methode, geleid door een Reinvent, Redesign, Research en Recycle-aanpak.
"*" Verplicht veld
Deze cookies worden gebruikt om de prestaties en functionaliteit van de website te optimaliseren. Deze cookies zijn niet essentieel voor het gebruik van de website. Het is echter wel mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website minder goed werken zonder deze cookies.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we kunnen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt en hoe gebruikers onze website ervaren. Deze cookies helpen ons ook om de website te optimaliseren om de beste gebruikerservaring te bieden.
Met deze cookies kunnen advertentienetwerken uw online gedrag volgen, zodat ze u relevante advertenties kunnen laten zien op basis van uw interesses en online gedrag. Deze cookies voorkomen ook dat steeds dezelfde advertenties worden getoond.