Retail verpakkingen voor verse groenten en fruit
Reduce: de nieuwe verpakking biedt 80% minder plastic
Prince de Bretagne is al enkele jaren een proces gestart om plastic op zijn verpakte producten te verminderen. Prince de Bretagne en NNZ zijn in 2020 gestart met een verpakkingsoptimalisatieproject op het snackassortiment shakerreferenties 250 gr cherrytomaatjes (variëteit Tutti en Pigeon).
De nieuwe verpakking is een evolutie ten aanzien van het bestaande verpakkingsassortiment wat in eerste instantie allemaal in PET aangeboden werd. De nieuwe verpakking biedt 80% plasticreductie in vergelijking met de originele versie. Deze beker is gemaakt van massief karton met macroperforaties voor ventilatie van de inhoud en een bijpassend transparant PET-deksel voor bescherming en productzichtbaarheid.
Innovatie bij NNZ betekent het ontwikkelen van een duurzaam verpakkingsportfolio, met behulp van onze op feiten gebaseerde #Rethink-methode, geleid door een Reinvent, Redesign, Research en Recycle-aanpak.
"*" Verplicht veld
Deze cookies worden gebruikt om de prestaties en functionaliteit van de website te optimaliseren. Deze cookies zijn niet essentieel voor het gebruik van de website. Het is echter wel mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website minder goed werken zonder deze cookies.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we kunnen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt en hoe gebruikers onze website ervaren. Deze cookies helpen ons ook om de website te optimaliseren om de beste gebruikerservaring te bieden.
Met deze cookies kunnen advertentienetwerken uw online gedrag volgen, zodat ze u relevante advertenties kunnen laten zien op basis van uw interesses en online gedrag. Deze cookies voorkomen ook dat steeds dezelfde advertenties worden getoond.