Retail verpakkingen voor verse groenten en fruit
A proud past, a sutainable future
NNZ begon in 1922 als een kleine fabrikant van jutezakken. Een eeuw later is het Groningse familiebedrijf uitgegroeid tot een wereldspeler op het gebied van innovatieve verpakkingen voor uiteenlopende industrieën. Ondanks de vele crises in het huidige tijdsgewricht ziet het jubilerende bedrijf de toekomst met vertrouwen tegemoet, vertellen algemeen directeur Len Boot en Sales & Buying-manager Roos van Vugt. “We zitten gelukkig in een vrij bestendige markt.”
In het magazine van FBNed | FamilieBedrijven Nederland zijn Len Boot, CEO, en Roos van Vugt, Country Manager NNZ Benelux uitgebreid aan het woord.
"*" Verplicht veld
Deze cookies worden gebruikt om de prestaties en functionaliteit van de website te optimaliseren. Deze cookies zijn niet essentieel voor het gebruik van de website. Het is echter wel mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website minder goed werken zonder deze cookies.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we kunnen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt en hoe gebruikers onze website ervaren. Deze cookies helpen ons ook om de website te optimaliseren om de beste gebruikerservaring te bieden.
Met deze cookies kunnen advertentienetwerken uw online gedrag volgen, zodat ze u relevante advertenties kunnen laten zien op basis van uw interesses en online gedrag. Deze cookies voorkomen ook dat steeds dezelfde advertenties worden getoond.